روش‌های پرداخت:

سعی ما بر این است تا تمام سلیقه‌ها را در نظر بگیریم. در ویسل مارکت در حال حاضر سه روش برای پرداخت سفارش وجود دارد.

  • پرداخت اینترنتی از طریق درگاه بانک
  • پرداخت از طریق کارت به کارت
  • پرداخت در دفتر مرکزی

 

پرداخت اینترنتی  از طریق درگاه بانک

با این روش، هنگام کلیک کردن بر روی ثبت سفارش، به درگاه پرداخت اینترنتی بانک هدایت خواهید شد.

پرداخت امن با درگاه بانکی (شاپرک)

در این صفحه، با وارد کردن مشخصات کارت خود و داشتن رمز دوم، پرداخت انجام می گیرد. پرداخت توسط تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب امکان پذیر است. پس از آنکه پرداخت موفق انجام شد، نیازی به انجام تماس با دفتر مرکزی نیست. سفارش شما پردازش و آماده ارسال خواهد شد.

پرداخت از طریق کارت به کارت

در صورتی که به هر دلیل تمایل دارید هزینه سفارش خود را به صورت کارت به کارت واریز کنید، این گزینه مناسب شماست. با انتخاب این روش در صفحه تسویه حساب، مشخصات کارت بانکی مدیریت ویسل مارکت برای شما نمایش داده می شود. پس از آنکه انتقال وجه را انجام دهید، سیستم ویسل مارکت برای حداکثر یک ساعت منتظر ثبت مشخصات انتقال وجه خواهد بود و پس از آن سفارش را لغو خواهد کرد.

برای ثبت مشخصات انتقال وجه، می توانید در حساب کاربری خود در قسمت “سفارش‌ها”  در سفارش مورد نظر، گزینه پرداخت را بزنید و مشخصات واریز را وارد کنید و در انتها گزینه ثبت را بزنید. پس از ثبت، ایمیلی حاوی محتوای “تکمیل خرید” دریافت خواهید کرد و سفارش شما بعد از تایید درستی اطلاعات پرداخت توسط قسمت حسابداری، وارد مرحله آماده سازی و ارسال خواهد شد. نیازی به تماس با دفتر مرکزی نیست. چنانچه اطلاعات پرداخت اشتباه وارد شده باشد، از طریق دفتر مرکزی با شما تماس حاصل خواهد شد تا به موضوع رسیدگی شود. مسئولیت اشتباه وارد کردن اطلاعات بر عهده خریدار است. در این حالت، کارشناسان ویسل مارکت شما را راهنمایی خواهند کرد. در وارد کردن اطلاعات واریز دقت کنید تا جلوی تاخیر در ارسال خرید شما گرفته شود. ارسال خرید فقط پس از تسویه کامل با ویسل مارکت امکان پذیر است.

در نظر داشته باشید که چنانچه تا یک ساعت بعد از ثبت سفارش مشخصات پرداخت را وارد نکنید، سیستم به طور اتوماتیک سفارش شما را لغو خواهد کرد و ویسل مارکت هیچ تعهدی برای ارسال همان سفارش نخواهد داشت.

در صورتی که انتقال وجه را انجام دهید و به هر دلیلی ثبت پرداخت بیش از یک ساعت به طول بیانجامد، در ساعات کاری دفتر تماس بگیرید. اگر کالا دارای موجودی باشد، سفارش شما ارسال خواهد شد و در غیر این صورت، پول شما به همان حسابی که با آن خرید انجام داده اید، بازگردانده می شود.

ویسل مارکت همواره در کنار شماست.

پرداخت در دفتر مرکزی

این روش در حال حاصر فقط هنگامیکه روش حمل و نقل “تحویل از دفتر مرکزی” را انتخاب کنید برای شما قابل مشاهده و انتخاب خواهد بود. در این روش، شما پرداخت خود را پس از تحویل سفارش می توانید پرداخت کنید.

توجه:

تا یک ساعت پس از ثبت سفارش و حداکثر تا ساعت 19 برای تحویل مراجعه کنید. در غیر اینصورت سفارش شما لغو خواهد شد.

ثبت سفارش فقط و فقط می بایست از طریق وب سایت انجام گیرد و فقط تحویل کالا و پرداخت آن حضوری خواهد بود. تحت هیچ شرایطی، امکان انتخاب کالا به صورت حضوری وجود ندارد.